خرید عمده لباس پاییزی برای بوتیک یا فروشگاه

دیگر زمان آن رسیده است که به فکر تهیه لباس های پاییزی برای بوتیک یا فروشگاه خود باشید! اگر قصد خرید عمده لباس پاییزی را دارید اما نمی دانید چه نوع لباسی را تهیه کنید یا از کجا خرید کنید این مقاله برای شماست!

خرید عمده لباس پاییزی

خرید عمده هودی
خرید عمده لباس پاییزی

پس از سالها محدودیت های کرونایی (دورانی که دیگر پیروی از مد و ترندی بودن برای ما چندان مهم نبود) امسال بعد از واکسیناسیون جهانی و کم رنگ شدن این ویروس، نور امیدی در دل صنعت مد تابیدن گرفت.

خرید عمده پوشاک پاییزه

برای مردمی که مدتها مهمانی های مختلف و بیرون رفتن های با خیال راحت را فراموش کرده بودند، حالا بازگشتن به خیابان ها و قدم زدن با خیال راحت در خیابان ها و داشتن دغدغه “چی بپوشیم؟” رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. بازگشت این دغدغه فرصت مناسبی را برای فروشندگان و بوتیک داران فراهم کرده است که با جسارت بیشتری به انتخاب مدل ها برای ویترین خود مشغول شوند.

خرید عمده مانتو
خرید عمده لباس پاییزی

چه نوع لباس هایی در پاییز 1402  فروش خواهند داشت؟

احتمالا اولین چیزی که قبل از خرید عمده لباس ذهن شما را به خود مشغول می کند اینست که چه نوع لباسی را تهیه کنید که برای شما سود بهمراه داشته باشد و مشتری به راحتی آن را از شما خریداری کند. ما به شما می گوییم که چه لباسهایی در پاییز 1401 ترندی خواهد بود.

سایت خرید لباس پاییز

بعد از پاندمی کرونا لباس های راحتی و اسپرت کم کم جای خود را در استایل های روزمره باز کردند و حتی در دنیای پسا کرونا هم این لباس ها جذابیت خود را همچنان حفظ کرده اند. در کشور ما لباس های اسپرت عضو جدانشدنی استایل کژوال محسوب می شوند. پس اگر قصد خرید عمده لباس پاییزی را دارید از این نوع لباس ها غافل نشوید.

 

خرید عمده یونیسکس
خرید عمده لباس پاییزی

اما چه نوعی از لباس های اسپرت فروش بهتری خواهند داشت؟

1-لباس های یونیسکس

اولین ترندی که هر سال بیش از سال پیش در فصل ها تکرار می شود لباس های یونیسکس است که کم کم دارد به یک مد همیشگی تبدیل می شود. در واقع این نوع لباس ها زاییده این تفکر در مد امروز است که لباسها جنسیت ندارند و این تفکر همچنان که رفته رفته به عنوان یک اصل در جهان غرب پذیرفته می شود در کشور ما هم در نسل جوان بیش از پیش خودنمایی می کند. این نوع لباس های بی جنسیت بیشتر در لباس های اسپرت خود نمایی می کند. علاقه وافر دختران به استایل های تام بوی یکی از نمودهای محبوبیت لباس های یونیسکس است. از این لباس ها در ویترین خود غافل نشوید!

2- پیراهن های اسپرت

استفاده از انواع پیراهن ها و شومیز ها به عنوان مدی که هر لحظه دارد فراگیرتر میشود، یکی از بهترین گزینه ها برای ویترین شماست. امروز دیگر کمتر دختری است که شومیزی مشابه طراحی پیراهن مردانه در کمد خود نداشته باشد. این پیراهن ها روز به روز دارند محبوب تر میشوند و در فصل پاییز با جنسیت هایی مثل مخمل یا … خودنمایی می کنند.

3- هودی

این مد محبوب که چند سالی است که جای خود را در دل افراد باز کرده است، از بهترین لباس های اسپرت است که می توانید تهیه کنید. امروزه داشتن هودی برای اکثر ما جزء واجبات بنظر می آید و کمتر کسی هست که این لباس را در کمد خود نداشته باشد. پیشتر هودی ها مخصوص استایل های بخصوصی بود، اما اکنون هودی ها بعنوان لباس اصلی در خیابان برای خانم ها و آقایان یا حتی با ترکیب انواع جلیقه ها و پافر ها و حتی زیر مانتو بنظر دیگر جزء لاینفک کمد لباس های پاییزی ما خواهد بود. خرید عمده این نوع لباس پاییزی را برای ویترین خود از دست ندهید.

4- بلوز های پاییزی

بلوز ها و سوییشرت های پاییزی در کنار هودی ها قطعا مکمل مناسبی برای استایل پاییزی خواهد بود. این نوع لباس ها همانطور که گرمای مورد نیاز فصل پاییز را فراهم می آورد، با ظهور مانتو های جلو باز و پافر های جلو باز مکمل های جذابی برای استایل های شما خواهد بود.

5- شلوار

بنظر می آید مد شلوار گشاد همچنان قرار است در پاییز ادامه دار باشد پس هنوز هم می توانید با خیال راحت این شلوار ها را تهیه کنید. جنس شلوار قطعا بسیار مهم است چون شلوار گشاد زمانی که جنس خیلی محکم و ضخیمی داشته باشد ایستایی خوبی ندارد و در عین حال سرمای هوا طوری است که دیگر نمی توان از آن شلوار های نازک نخی استفاده کرد، در این شرایط یک جنس میانه برای این شلوار ها بهترین گزینه است.

6- ست های سوییشرت و شلوار

این ست ها که ورودشان به استایل های خیابانی از اثرات کرونا بود همچنان یک گزینه بسیار مناسب برای فصل پاییز در ویترین های شما به نظر می آیند. در نظر داشته باشید که چنین لباسی علاوه بر اینکه می تواند یک استایل خیابانی کژوال را به مشتریان شما هدیه دهد برای مشتریان سخت گیر و آنکادر هم می تواند گزینه خوبی باشد چرا که حتی آنها هم برای یک پیاده روی شبانه به سوییشرت و شلوار نیازمند خواهند شد.

خرید عمده گرمکن و شلوار
خرید عمده لباس پاییزی اسپرت

شرکت تولید پوشاک اندیشه

اگر این مقاله را تا به اینجا دنبال کرده اید و تصمیم گرفته اید که لباس های اسپرت را به ویترین خود اضافه کنید اکنون قطعاً این سؤال ذهن شما را به خود مشغول کرده است که این لباس ها را از کجا تهیه کنید. تمامی تصاویر این مقاله از تولیدات “شرکت تولید پوشاک اندیشه” بوده است. این شرکت با بیش از 25 سال سابقه فروش لباس های اسپرت به صورت عمده می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید عمده لباس پاییزی باشد.

بازدید از ژورنال های محصولات ما را از دست ندهید و برای خرید عمده محصولات با ما در تماس باشید.

بوتیک پوشاک | نحوه راه اندازی لباس فروشی

Hoodie in WikiPedia

 

5/5 - (8 امتیاز)
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1401 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲