دوخت لباس فرم مدارس پسرانه و دخترانه

دوخت لباس فرم مدارس را به چه کسی بسپاریم؟ یک لباس فرم مدرسه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سفارش دوخت لباس فرم مدارس

چگونه لباس مدرسه ای با ویژگی هایی که میخواهیم سفارش دهیم؟ بهترین شرکت برای سفارش دوخت لباس فرم مدارس

لباس فرم مدارس
سفارش دوخت لباس فرم مدارس

لباس فرم مدرسه

مدرسه کجاست و چرا باید برای مدارس لباس فرم یکسان تهیه نماییم؟

اگر حتی یکی از این سؤال ها ذهن شما را مشغول به خود کرده است این مقاله برای شماست.

طراحی لباس مدارس دخترانه و پسرانه

در این مقاله در ابتدا مزایا و معایب داشتن یک لباس متحد الشکل را از نظر بزرگترین محققان دنیا بررسی می کنیم و سپس به شما می گوییم بهترین شرکت و تولیدی که می توانید سفارش دوخت لباس فرم مدارس را به آن بسپارید کجاست؟

سفارش دوخت یونیفرم مدارس

اگر یک مدیر مدرسه هستید حتما تا کنون بارها با این چالش مواجه شده اید که به طور کلی داشتن لباس متحد الشکل برای تمام دانش آموزان کار معقولی است یا خیر؟ احتمالا بارها با دانش آموزانی مواجه شده اید که آشکارا بیزاری خود را از پوشیدن لباس فرم نشان می دادند و این را یک اجبار می دانستند. اگر هنوز هم به این دوراهی می اندیشید این مقاله برای شما گرد آوری شده است:

مزایای لباس فرم

ایجاد حس غرور در دانش آموزاند

پژوهشی که بین 1000 مدرسه در ایالت تگزاس آمریکا برای تأثیر لباس فرم بر دانش آموزان انجام شد، اولین نتیجه ای که حاصل شد این بود که لباس فرم ایجاد حس غرور، افتخار و تعلق را بین دانش آموزان ایجاد می کند و روحیه کار تیمی را در آنان بیشتر می کند. در واقع دانش آموزان با پوشیدن لباس فرم خود را عضوی از یک تیم حساب می کنند و این روحیه به شدت مفید است و دانش آموزان را اجتماعی می کند.

لباس فرم و تمرکز بیشتر بر روی تحصیلات

همچنین این پژوهش نشان داد پوشیدن لباس فرم باعث تمرکز بیشتر دانش آموزان بر روی دروس می شود.

دغدغه های اجتماعی و اقتصادی کمتر

استفاده از لباس متحد الشکل دغدغه اجتماعی داشتن لباس آبرومند و زیبا را برای والدین دانش آموزان به حداقل می رساند. متعاقب آن دغدغه اقتصادی نیز به حداقل می رسد و هزینه های اقتصادی تهیه لباس های متنوع هم به حداقل می رسد.

زودتر آماده شدن دانش آموزان برای مدرسه!

احتمالاً از این عنوان بسیار تعجب کرده اید اما یک حقیقت محض است! از سخت ترین کارها برای هر دانش آموزی صبح زود بیدار شدن است و وفور استفاده از گوشی های موبایل و تبلت و…. نیز این مسئله را به مسئله ای حادتر از قبل برای دانش آموزان تبدیل کرده است. در این شرایط وجود تنها یک لباس انتخاب را برای دانش آموزان بسیار راحت تر می کند و تایم آماده شدن دانش آموز را به حداقل می رساند.

سفارش دوخت لباس فرم مدارس
سفارش دوخت لباس فرم مدارس

معایب داشتن لباس فرم برای مدارس

نقض آزادی پوشش

بسیاری از دانشمندان و محققان معتقدند داشتن یک لباس متحد الشکل در مدرسه حق آزادی بیان و پوشش دانش آموزان را محدود می کند . در این باره باید اذعان کرد نسبت به شرایط و قوانینی که کشور ما را اداره می کند حتی عدم وجود لباس متحد الشکل هم این آزادی را کاملاً به دانش آموزان نمی دهد!

رفتار بد مدیران در مقابله با فردی که از لباس فرم استفاده نمیکند.

اما یکی دیگر از مهم ترین معایبی که دانشمندان و جامعه شناسان برای حذف لباس فرم عنوان می کنند رفتارهای مدیران و ناظمان با دانش آموزانی است که لباس فرم نپوشیده اند! بدین معنا که مثلاً دانش آموزی که در یک روز بنا بر هر علتی لباس فرم خود را نپوشیده است به مدرسه راه نداده یا به خانه باز می گردانند تا لباس خود را عوض کند. دانشمندان معتقدند این رفتار با دانش آموزان آسیب جدی به عزت نفس آنان وارد می کند. این حقیقتی است که نمی توان نادیده گرفت! اما این مسئله کلی تر از لباس مدرسه است و کلا مربوط به رفتار با دانش آموزان است که در همه جنبه ها باید مورد بررسی قرار گیرد.

بسیاری از دانش آموزان لباس های فرم خود را دوست ندارند!

این مسئله یک حقیقت محض خصوصاً در کشور ماست چرا که طراحی لباس های فرم مدارس اصلاً برای دانش آموزان جذاب نیست یا بدتر از آن لباس های فرم را که در تن دانش آموزان می بینید انگار چندین سایز از آنان بزرگتر است. این مسئله قطعا بخاطر نادیده گرفتن اهمیت طراحی لباس فرم است.
نتیجه گیری در مورد انتخاب یا عدم انتخاب داشتن لباس فرم برای دانش آموزانتان را به خودتان می سپاریم ولی اگر به این نتیجه رسیده اید که برای دانش آموزانتان لباس فرم تهیه کنید، با ما همراه باشید.

سفارش دوخت لباس فرم مدارس یا خرید لباس فرم آماده؟

الان دو گزینه پیش روی شماست:

سفارش دوخت لباس فرم مدارس یا خرید لباس فرم  آماده مدرسه اما کدام گزینه بهترین گزینه است؟

علاوه بر اینکه ما کمترین تنوع را در لباس های فرم آماده برای دانش آموزان داریم و اکثراً تکرار مکررات هستند، لباس فرم آماده قطعا ممکن است مشابه یک مدرسه دیگر باشد و اینگونه دیگر هویت سازمانی مدرسه شما و حس غروری که پیشتر از آن صحبت شد که ناشی از این حس برای دانش آموزان است که عضوی از یک تیم هستند به طور کلی زیر سؤال می رود.

علاوه بر اینکه لباسی حس غرور و اتحاد را منتقل می کند که برای مدرسه شما طراحی شده باشد و نمادی از مدرسه شما در آن وجود داشته باشد. نکته دیگر اینست که سفارش دوخت لباس مدرسه معمولاً برای شما صرفه اقتصادی بیشتری دارد نسبت به خرید لباسهای آماده.

سفارش دوخت لباس فرم مدارس را به ما بسپارید!

شرکت تولید پوشاک اندیشه دوخت سفارش های شما را از مرحله نخ آغاز می کند! بدین معنا که حتی پارچه های این شرکت معمولاً توسط خود شرکت تولید می شود و نهایت دقت در تولید و انتخاب پارچه انجام می شود تا ماندگاری و مناسب فصل های مختلف بودن را برای دانش آموزان به همراه بیاورد.
وجود طراحان و الگوسازان حرفه ای در مجموعه اندیشه می تواند این اطمینان را به شما می دهد که می توانید یک لباس متفاوت و در عین حال با سایزبندی و الگوسازی کاملا استاندارد داشته باشید.

سرعت بالای دوخت و کیفیت دوخت از دیگر مواردی است که مجموعه ما را متمایز می کند.

شرکت تولید پوشاک اندیشه افتخار دوخت لباس فرم بسیاری از مدارس شهرهای مختلف ایران و حتی سفارش دوخت لباس مدارس عراق و…. را از آن خود کرده است. برای سفارش دوخت لباس فرم مدارس خود با ما تماس بگیرید.

منابع سفارش دوخت لباس فرم

برای سفارش دوخت لباس فرم مدرسه ، مقالات زیر هم مفید است.

  • سفارش دوخت لباس فرم ادارات و سازمان ها
  • فروش لباس فرم مدارس دخترانه
  • تولیدی لباس فرم مدارس در کرج
  • تولیدی فرم مدارس تهران
  • تولیدی لباس فرم مدارس در مشهد
  • فروش لباس فرم مدارس پسرانه
  • لباس فرم مدارس دخترانه تهران
  • تولیدی فرم مدارس شیراز
  • تولیدی لباس فرم مدارس
5/5 - (3 امتیاز)
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1401 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲