تیشرت تبلیغاتی | سفارش دوخت ، طراحی و چاپ

تیشرت تبلیغاتی و به اصطلاح تبلیغات پوشیدنی ، یکی از روش های محبوب تبلیغات در جهان امروز است.

تیشرت تبلیغاتی

اگر شما هم به فکر استفاده از این روش و سفارش دوخت تیشرت تبلیغاتی افتاده اید، این مقاله برای شماست.

سفارش تیشرت تبلیغاتی
سفارش تیشرت تبلیغاتی

سفارش تیشرت تبلیغاتی

در بازار بزرگ رقابت، امروزه تبلیغات و در چشم مشتری بودن یک اصل غیر قابل انکار است. بزرگترین برندها که گویی مدتهاست جایگاه خود را در بازار ثابت کرده اند هرگز از این اصل چشم پوشی نکرده اند و ماهانه مبالغ هنگفتی را خرج تبلیغات خود می کنند.

خرید عمده تیشرت تبلیغاتی

تجربه جهان صنعت ثابت کرده است که تبلیغات اگر اصولی و بر اساس هویت برند باشد، نه تنها یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری ارزشمند است. یکی از بهترین راه های تبلیغات برای یک برند قطعا استفاده از تیشرت های تبلیغاتی است.

 تیشرت تبلیغاتی
سفارش طراحی تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی چیست؟

تیشرت یا بلوز تبلیغاتی یکی از انواع لباس های تبلیغاتی است که نام یا لوگو تجاری شما را به نوعی برروی خود حمل می کند. اما کاربرد این نوع تیشرت دقیقا چیست ؟

تبلیغات روی تیشرت در تیم های ورزشی 

معمولاً تیشرت های تبلیغاتی به چند شکل استفاده می شوند یکی از محبوب ترین و رایج ترین انواع آن را در تیم های ورزشی دیده ایم. با دقت به تیم های ورزشی می بینید معمولا روی لباسهای آنان نام یک برند حک شده است و این یکی از کاربرد های تیشرت های تبلیغاتی است.

تیشرت تبلیغاتی به عنوان هدیه

بسیاری از برند ها و شرکت ها، تیشرت های تبلیغاتی خود را به عنوان هدیه برای برخی مشتریان خود ارسال می کنند این حرکت هوشمندانه در واقع علاوه بر یک مشتری مداری درست، یک نوع تبلیغات ارزشمند است.

تیشرت تبلیغاتی برای کارکنان

قطعا کارکنان یک شرکت باید نام برند خود را بر لباسشان داشته باشند . خصوصا کارمندانی که به عنوان بازاریاب یا مسئولین حمل و ترابری مشغول هستند که بیشتر با بقیه سازمان ها و شرکت ها در ارتباط هستند.

این مقالات سفارش دوخت لباس هم شاید برای شما مفید باشد

انواع تیشرت تبلیغاتی

تیشرت جودون با لوگو برند

یکی از رایج ترین انواع تیشرت های تبلیغاتی تیشرت های جودون هستند. بر روی تیشرت های جودون امکان چاپ های سنگین و پرکار وجود ندارد اما زیبایی و پرطرفدار بودن این جنس موجب شده است که به یکی از محبوب ترین انواع تیشرت های تبلیغاتی تبدیل شود این نوع تیشرت ها با یک چاپ کوچک ساده رسالت خود را به نحو احسن انجام می دهند .

تیشرت های پنبه و پلی استر برای چاپ سابلیمیشن

این نوع تیشرت ها از مناسب ترین نوع تیشرت ها برای چاپ سابلیمیشن می باشند و این چاپ این قابلیت را دارد که سنگین ترین و جذاب ترین طرح ها با آن انجام شوند. زمانی که شما از چاپ سابلیمیشن استفاده می کنید می توانید به طرز هوشمندانه ای علاوه بر لوگو خود از رنگهای سازمانیتان هم بهره ببرید و یک طرح جذاب را خلق کنید.

دوخت تیشرت تبلیغاتی
دوخت تیشرت تبلیغاتی

شرکت تولید پوشاک اندیشه: متخصص در تولید تیشرت های تبلیغاتی

حتما یکی از چالش های شما همیشه این بوده است که دوخت تیشرت تبلیغاتی را به چه کسی بسپارید. قطعا نمی خواهید هزینه خیلی بالایی بپردازید و در عین حال به خوبی می دانید کیفیت پایین این نوع تیشرت در نهایت از چشم شما دیده میشود.

شما با کیفیت و طرح یک تیشرت به نوعی برند خود را پرزنت می کنید و اینست که سفارش دوخت تیشرت تبلیغاتی را برای شما پر چالش می کند.

طراحی تیشرت تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن
طراحی تیشرت تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن

شرکت تولید پوشاک اندیشه با تخصص ویژه بر دوخت انواع تیشرت، از چند سال پیش یکی از لاین های تولیدات خود را معطوف به پذیرش سفارش های تیشرت های تبلیغاتی کرده است. امروزه اعتماد مشتریان ما موجب شده است که در تولید تیشرت های تبلیغاتی گوی سبقت را از دیگر تولید کنندگان ربوده و با بسیاری از بزرگترین برند ها و نام های تجاری توفیق همکاری داشته باشیم.

چه چیزی ما را متمایز کرده است؟

پیشتر در مورد اهمیت جنس و کیفیت یک تیشرت برای برند شما صحبت کرده ایم. شرکت تولید پوشاک اندیشه سالهاست که محصولاتش را با نام تجاری خود و با افتخار به بازار عرضه می کند و پیش از قبول سفارش های تبلیغاتی در بازار رقابت عمده فروشی خود را ثابت کرده است.

ما خوب می دانیم که اهمیت نام یک برند بر کیفیت محصولات آنست و کیفیت همانطور که اولویت اصلی محصولات عمده ماست، اولویت اصلی سفارش های ماست.

سفارش تیشرت برای شرکت
سفارش تیشرت برای شرکت

کیفیت محصولات ما چگونه تضمین می شود؟

اگر برای کیفیت یک تیشرت دو فاکتور اصلی وجود داشته باشد که جنس پارچه تیشرت و طراحی و دوخت مناسب باشد؛ 25 سال سابقه تولید موفق تیشرت و بلوز توسط شرکت تولید پوشاک اندیشه مهر تأیید محصولات ماست.

شرکت تولید پوشاک اندیشه با تولید پارچه درجه یک و بعد تبدیل آن به تیشرتهای به روز و با بهره گیری از دانش تخصصی طراحان مجموعه، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

 

 

4.3/5 - (6 امتیاز)
تاریخ انتشار: 25 آذر 1401 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲