از کجا گرمکن و شلوار عمده بخریم ؟

آیا تا به حال به فروشگاه لباس ورزشی خود نگاه کرده اید در حالیکه از خود پرسیده باشید از کجا گرمکن و شلوار بخرم؟؟

گرمکن و شلوار عمده

شما بهتر از هرکسی می دانید که برای خرید گرمکن و شلوار ورزشی نمی توانید به هر عمده فروشی لباس ورزشی اعتماد کنید.

فروش عمده گرمکن و شلوار
فروش عمده گرمکن و شلوار

شما با یک لباس نه چندان ارزان طرف هستید که مخاطب آن می تواند ورزشکاران حرفه ای تا مردم عادی باشد.

خرید عمده شلوار گرمکن

احتمالا بارها با افرادی رو برو شده اید که وارد فروشگاه شما شده اند و از شما سراغ گرم کن ها راگرفته اند اما اصلا آن را برای ورزش نمی خواسته اند بلکه حتی آن رابه عنوان یک لباس راحت برای خانه در فصل سرما می خواسته اند. اگر همچنان سر در گم این سؤال هستید که چگونه یک تولیدی یا عمده فروشی را برای خرید گرمکن انتخاب کنید و چه معیار هایی باید داشته باشید، این مقاله برای شماست :

توجه به طراحی گرمکن و شلوار را از یاد نبرید!

اولین مسئله ای که باید برای خرید گرمکن و شلوار مد نظر قرار بدهید قطعا طرح و زیبایی آنست . واضح است کسی که از پشت ویترین شما می گذرد اول از همه طرح یک لباس آن را جلب می کند و اصلا نباید تأثیر طرح گرمکن ها را از یاد ببرید. اما برای گرمکن ها چه نوع طرح هایی مد نظر است.

گرمکن های خط دار (طرح سه خط)

احتمالا سنتی ترین طرح گرمکن ها همان طرح سه خط است. این نوع گرمکن ها گویا هرگز نمی خواهند از مد بروند و اغراق نیست اگر بگوییم تا چندی پیش اصلا بدون وجود این سه خط گرمکن معنایی نداشت.

گرمکن و شلوار عمده
گرمکن و شلوار عمده

طرح های بدیع گرمکن و شلوار ورزشی

اما در سالهای اخیر طرح های گرمکن ها تغییر پذیر تر شده است و ما شاهد دنیایی از طرح ها برای گرمکن ها هستیم.

فروش عمده شلوار و گرمکن ورزشی

اگر از جمله افرادی هستید که دیگر از این طرح تکراری خسته شده اید یا زمانی که مشتری ها وارد بوتیک شما می شوند می خواهید طرح های جدید تری برای ارائه داشته باشید دیگر نگران نباشید شرکت تولید پوشاک اندیشه با سابقه بسیار طولانی خود در تولید لباس های اسپرت و با آشنایی کامل بر این سبک لباس تنوع چشم نوازی را در طراحی گرمکن های ورزشی ایجاد کرده است.

مناسب ترین جنس پارچه برای گرمکن ها چیست؟

شما به خوبی می دانید جنس پارچه تا چه حد در فروش شما تعیین کننده است. اصلی ترین جزء پارچه برای گرمکن ها و سایر لباسهای ورزشی الیاف پلی استر است. الیاف پلی استر دو ویژگی خاص دارند: اولین ویژگی آنها ماندگاری بسیار بالای آنها و عدم چروک پذیری آنهاست. برای ورزشکارانی که شاید هرروز یک گرمکن و شلوار را بشویند این آیتم از اصلی ترین آیتم ها به نظر می آید. از دیگر ویژگی های الیاف پلی استر خاصیت ارتجاعی بسیار بالای آنانست که انجام حرکات ورزشی را برای ورزشکاران بسیار آسان تر می کند.

ست گرمکن و شلوار عمده
ست گرمکن و شلوار عمده

ویژگی دیگری که یک پارچه ورزشی را متمایز می کند، عملیات سبک سازی بر روی پارچه ورزشی است! این عملیات که به سبک تر شدن یک پارچه کمک می کند در الیاف ریز لباس ها خلل و فرجی را ایجاد می کند که علاوه بر اینکه تنفس را در لباس ها آسان تر می کند و باعث سبک تر بودن لباس می شود سبب می شود که پارچه رطوبت بدن را بهتر جذب کند و ورزشکار هنگام ورزش کمتر عرق کند.

این عملیات برای تولید کننده هزینه نسبتاً بالایی را در بردارد اما کیفیت پارچه و لباس ورزشی را چندین برابر افزایش می دهد. شرکت تولید پوشاک اندیشه با اولویت قرار دادن کیفیت لباس ها بر روی بسیاری از لباس های ورزشی خود این عملیات را انجام می دهد.

قیمت مناسب و به صرفه بودن

دغدغه خرید عمده لباس ورزشی ارزان و به صرفه قطعا دغدغه ای است که نمی توان به هیچ عنوان از آن چشم پوشی کرد. در کشوری که قدرت خرید جمعیت زیادی از مردم نسبتاً کم است قیمت یکی از مهم ترین آیتم هاست.برای کم بودن قیمت یک لباس سرعت تولید و همچنین کمترین واسطه از تولید تا عرضه مهم ترین آیتم است.

شرکت تولید پوشاک اندیشه ، با پتانسیل بالای خود و تولید لباس ها از مرحله تولید پارچه تا دوخت و …. بهترین قیمت را نسبت به کیفیت لباس ها به شما ارائه می دهد. از آنجایی که تمرکز اصلی شرکت اندیشه بر روی عمده فروشی است پس فروش با سرعت بالا یکی ازاساسی ترین مواردی است که شرکت تولید پوشاک اندیشه را متمایز می کند.

محصولات ما در بسیاری از مغازه ها و حتی عمده فروشی های بزرگ از بازار بزرگ تهران تا پاساژ کویتی ها و بوتیک های چهار راه استانبول و خیابان فردوسی ، باب همایون ، کوچه برلن و …  را در نوردیده است. برای خرید ست های ورزشی می توانید به راحتی به ما اعتماد کنید و بازدید از ژورنال های محصولات ما را به هیچ عنوان از دست ندهید.

4/5 - (2 امتیاز)
تاریخ انتشار: 26 آبان 1401 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲