سفارش شال و روسری چاپی

اگر شما مدیر شرکتی هستید که می خواهید کارمندانتان شال یا روسری هم شکل بپوشند و یا عضوی از یک تیم ورزشی هستید که می خواهید شال و روسری خود را با دیگر اعضا ست کنید این مقاله برای شماست.

سفارش شال و روسری
سفارش شال و روسری

هماهنگی در یک تیم بوسیله لباس

پیشتر بارها در مورد اهمیت لباس های تیمی و یا سازمانی و تأثیری که این لباس ها بر کارکرد تیم ها دارد صحبت کرده ایم.

سفارش دوخت لباس سازمانی و یونیفرم ادارات

اما گاهی هماهنگ کردن یک تیم و سازمان بسیار راحت تر از آن چیزی است که می پندارید. شما به راحتی می توانید با یک اکسسوری مناسب یک تیم را هماهنگ کنید. برای خانم ها مطمئناً بیشترین اکسسوری که که استفاده می کنند انواع سربندهاست مانند شال ها روسری ها و حتی اسکارف های کوچک! شما می توانید با صرف هزینه کم و با سفارش یک شال یا روسری هم شکل و با سلیقه خودتان تیم خود را به بهترین شکل هماهنگ کنید.

سفارش شال چاپی

زمانی که صحبت از شال های مشابه در یک تیم می کنیم، احتمالا اولین راهی که به ذهن هرکسی می رسد هم رنگ بودن شال هاست و بعد طرح شال است که بسیار خودنمایی می کند. اگر قصد خرید شال های هم شکل برای تیم خود دارید بهتر است که این شالها منقش به لوگو شما باشد و یا با طرحی باشد که تا حدی هویت شرکت یا تیم شما را در بر بگیرد در این شرایط است که چاپ کمک کننده خواهد بود!

سفارش شال چاپ سابلیمیشن

چاپ های سابلیمیشن ماندگار ترین انواع چاپ ها می باشد. این چاپ ها به این صورت انجام می شوند که با حرارت، جوهر بر روی سطح پارچه تثبیت می شود. پس علاوه بر اینکه چاپ های بسیار ماندگاری هستند، هر نوع طرحی را نیز می شود با آنان اجرا کرد.

نکات مهم برای سفارش شال و روسری سازمانی و تیمی

اولین نکته ای که قبل از سفارش هر نوع لباسی برای تیم ورزشی خود یا شرکت خود باید به آن توجه کنید، سفارش لباس بر اساس هویت برند و رنگ سازمانی شماست. اگر قصد دارید اعضای تیم شما احساس کنند که متعلق به این تیم هستند باید قبل از هرچیزی هویت تیم ورزشی خود یا شرکت خود را تعریف کنید. باید بدانید می خواهید اعضای تیم شما با پوشیدن این لباس احساس کنند متعلق به چه نوع تیمی هستند.

شال و روسری

بگذارید با یک مثال این مسئله را برای شما شفاف تر کنیم. تصور کنید یک تیم ورزشی که همیشه در محیط یک پارک ورزش صبحگاهی می کند می خواهد برای بانوان تیم شالی سفارش دهد قطعاً بهتر است از رنگ های شاد استفاده کند و با یک لوگو کوچک آن شال را به نام خود کند و یا با پترن هایی از ورزش آن لباس را بسیار خاص تر جلوه دهد.

سفارش شال و روسری
سفارش عمده شال و روسری

به زبان ساده اگر قصد سفارش شال چاپی یا روسری چاپی هم شکل برای تیم خود دارید باید کاری کنید که آن شال یا روسری به نسبت هویت تیم شما منحصر به فرد باشد. این قانون در ابعاد بزرگتر برای هرنوع شرکت و سازمانی هم صادق است.

سفارش شال و روسری چاپی را به چه کسی بسپریم؟

شرکتی یا تولیدی که طراحی و تولید شال خود را به آن می سپارید باید ویژگی هایی داشته باشد که به شرح زیر است:

طراحی شال و روسری

قطعاً اولین مسئله که یک شرکت رو مناسب گرفتن سفارش شما می کند داشتن طراحان ماهر است! چرا که تمام ماجرای هویت تیم شما زمانی معنا پیدا می کند که طراحان بتوانند این هویت را در لباس شما منعکس کنند. پس برای سفارش شال و روسری تیمی و ست در ابتدا باید پتانسیل طراحی شرکت را در نظر بگیرید.

جنس پارچه شال و روسری

مسئله بعدی قطعاً جنس پارچه شال است. شال ها در جنس های مختلفی تولید می شوند ولی به نظر می آید برای یک تیم ورزشی و یا یک شرکت خصوصی بهترین نوع شال ، شال نخی می باشد. چرا که به راحتی روی سر می ایستد و مزاحم کار یا ورزش فرد پوشنده نمی شود.

کیفیت دوخت شال چاپی

برخلاف آنچه که بسیاری می پندارند ، دوخت شال از حساسترین نوع دوخت هاست . پارچه شال بسیار آسیب پذیر است و یک نخکش کوچک در پارچه ممکن است کل طرح شما را به هم بزند پس هنگام دوخت باید نهایت حساسیت را به کار برد.

کیفیت چاپ شال و روسری

مسئله بسیار مهم دیگری که باید هنگام سفارش روسری چاپی و شال دقت کنید کیفیت چاپ آنهاست. شفاف بودن رنگها بعد از چاپ و ماندگاری نوع چاپ مورادی هستند که این شال و روسری را تبدیل به یک گزینه مناسب برای خرید می کنند.

سفارش شال و روسری چاپی به شرکت تولید پوشاک اندیشه

شرکت تولید پوشاک اندیشه، با سابقه طولانی در تولید انواع لباس های ورزشی ، تیمی و سازمانی پذیرای سفارشات شما برای شال و روسری یا هر نوع لباس تیمی دیگری می باشد. برای اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

5/5 - (21 امتیاز)
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1402 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲