بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد 1402

بدون شک اکثر شما تا به حال نام تولیدی پوشاک اندیشه را شنیده اید و با این برند ایرانی آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم شمارا با بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد آشنا کنیم که امروزه وسعت بخشیده و کارخانه پوشاک اندیشه شکل گرفته است.

روندکامل تولید در بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد

تولید پارچه

تمامی پارچه های مورد استفاده در لباس ها توسط افراد متخصص و با بهترین و بروز ترین ماشین های صنعتی تولید شده است و جهت بررسی کیفیت و سلامت در آزمایشگاه مورد آزمایش و تایید صلاحیت قرار میگیرند.

علاوه بر آن اختصاصی بودن تولید پارچه در این مجموعه تولیدی پوشاک به شما این امکان را میدهد که هر رنگ پارچه ای که در ذهن دارید را بتوانید سفارش دهید و با توجه به علاقه شما رنگ لباس انتخاب شود. بنابراین چنانچه تمایل به سفارش دوخت لباس در تعداد زیاد دارید نگران انتخاب رنگ نباشید.

انواع  پارچه های مورد استفاده در تولیدی پوشاک اندیشه

تولیدی پوشاک اندیشه به عنوان بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد از انواع مختلفی از پارچه استفاده میکند تا مشتریان گرامی بتوانند در چهار فصل از محصولات ما استفاده نمایند. در پایین تر لیست تعدادی از این پارچه ها قرار گرفته است:

دورس پنبه 

همانطور که ازنام آن نیز مشخص میباشد این پارچه از الیاف پنبه تولید میشود. در تولید این پارچه تار و پود های پنبه به صورت متراکم روی هم قرار گرفته و توسط ماشین های صنعتی گردبافت میشوند. این پارچه کرک نیز دارد. بنابراین در فصول سرد از آن استفاده زیادی میشود.

پارچه کتان

پارچه کتان که به الیاف چهار فصل نیز مشهور است از الیاف گیاه کتان تولید میشود. پارچه های تولیدی از این الیاف دارای نام های مختلفی هستند مانند: لنین کتان کش، کتان کاغذی، کتان براق و…

پارچه جین

برای تولید این پارچه از الیاف پنبه و الیاف مصنوعی چون اسپندس و پلاستین استفاده مینمایند. استفاده از این الیاف مصنوعی باعث کشسانی و افزایش رنگ پذیری در جین میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس های جین کلیک کنید.

لباس های جودون

به دلیل نوع بافت چهارخانه ای ریز آن به این نام معروف است. وجود بافت ریز چهارخانه باعث گردش هوا میشود. این پارچه گردبافت است و در دو نوع جودون پنبه ای و جودون پلی استر وجود دارد.

برای تیشرت های تبلیغاتی اغلب از این نوع پارچه استفاده میکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیشرت های جودون کلیک کنید.

فلازیت

فلازیت دارای بافت مصنوعی میباشد. پارچه فلازیت به کرپ باربی نیز معروف است و علت آن هم ایستایی بسیار زیبای آن میباشد. البته نکته مثبت دیگر آن هم ارزانی و همچنین دوام و کیفیت بالای آن است.

طراحی لباس

بعد از آماده شدن پارچه و رنگرزی آن طراحان مجموعه تولیدی اندیشه وارد عمل میشوند. در این مرحله طراحان از مهارت خود استفاده کرده و طرح های همگانی پسند با توجه به مد روز و نیاز مشتریان ایجاد مینمایند. پس از آن با استفاده از نرم افزار های مربوطه پلات را طراحی کرده و پروسه چاپ پلات انجام میشود.

روند طراحی لباس
لاین طراحی

برش پارچه

پس از انجام پروسه چاپ پلات نوبت به برش پارچه با توجه به نوع الگو لباس میباشد. برشکاران  تولیدی پوشاک اندیشه پارچه ها را به تعداد لایه مورد نیاز پهن مینمایند و در همین حین نیز ایرادات پارچه نظیر سوراخ، دورنگی و هر موردی که باعث کاهش کیفیت محصول میشود را چک میکنند تا پارچه ایراد دار وارد مرحله دوخت نشود. پس از رفع ایرادات و پهن نموندن پارچه نوبت به برش پارچه با استفاده از تیغ برش میشوند در این مرحله با توجه خطوط چاپ شده روی پلات برش پارچه انجام میشود.

بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد
برش پوشاک

مراحل دوخت لباس

در ابتدا مدیر بخش قطعات را تحویل گرفته و با توجه به رنگ و سایز آنها را تفکیک میکنند. در مرحله بعد مدیر بخش قطعات مختلف لباس را به چرخکار های متفاوت تحویل میدهد. به عنوان مثال کت لی که امروزه خیلی ترند است: قطعات جیب پس از جدا سازی به سمت چرخ راسته دوز هدایت میشود و پس از وصل قطعات دورگیری جیب توسط چرخ سردوز انجام میشود و بقیه موارد نیز به ترتیب خود پیش میروند.

روند دوخت لباس
تولیدی اندیشه

سنگشور کردن لباس

برخی از پارچه ها مانند لی و کتان پس از دوخته شدن نیازمند مرحله مضاعفی به نام سنگشور هستند. علت سنگشور کردن لباس، گرفتن آهار و ثبات رنگ و ثبات سایز پیدا کردن پارچه میباشد.

کنترل کیفی

پس از طی کردن کلیه مراحل دوخت، لباس ها جهت بررسی سلامت به قسمت کنترل دوخت راهی میشوند. در این محله هر عدد لباس به صورت جداگانه کنترل میشود و اگر حتی کوچک ترین ایرادی در آن مشاهده شود از پروسه تولید پوشاک خارج میشوند و باقی مراحل را طی نمیکنند. بنابراین هیچ لباس ایراد داری از سمت پوشاک اندیشه به دست مشتری نمیرسد و لباس ها تماما سالم و حتی بدون ایراد جزیی هستند.

کنترل کیفی
کنترل کیفیت

اتو و پرس

پس از مرحله کنترل کیفیت، لباس ها وارد بخش پرس میشوند و باتوجه به نوع پارچه لباس با درجه حرارت مناسب پرس میشوند. انجام مرحله پرس برای فرم گرفتن لباس و  ایستایی زیبای آن و همچنین از بین بردن آلودگی و میکروب از روی لباس لازم است.

اتو و پرس
لاین پرس

بسته بندی

لباس های پرس شده وارد بخش بسته بندی شده و در آن بخش لیبل خورده و همراه باعکس تنپوش درون سلفون های مخوص و مقاوم قرار میگیرند.

کارخانه پوشاک در مشهد
لاین بسته بندی پوشاک اندیشه

کارتن بندی

از آنجایی که محصولات پوشاک اندیشه که بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد میباشد به صورت جزیی و عمده قابل فروش هستند برای بهبود سرعت و همینطور نظم دهی به آن تعداد مشخصی از هر لباس درون کارتن قرار گرفته و آماده ارسال به مشتران گرامی و همچنین انبار های شرکت اندیشه میباشد.

کارتن بندی پوشاک
بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد

مشاوره جهت خرید پوشاک

چنانچه برای خرید عمده لباس و همچنین سفارش دوخت لباس کار و سفارش دوخت لباس تبلیغاتی، سازمانی و… نیاز به مشاوره از بزرگترین تولیدی پوشاک در مشهد دارید میتوانید به دفتر فروش کارخانه پوشاک اندیشه مشهد مراجعه نمایید و به صورت رایگان از مشاوره حضوری ما برخوردار شوید. همچنین اگر امکان مراجعه حصوری ندارید میتوانید با شماره تماس 09152209821 در ارتباط باشید.

 

برای خرید جزیی  پوشاک نیز میتوانید از طریق سایت atpo.ir و patanmax.com اقدام به خرید نمایید و با ارسال رایگان سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بزن رو ستاره!post
تاریخ انتشار: 18 آبان 1402 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۲