خرید پوشاک عید و نوروز | پخش عمده لباس عید

لباس های پرفروش عید 1402 برای مغازه داران و بوتیک داران ( خرید پوشاک عید و نوروز )

خرید عمده پوشاک عید

فروش عمده پوشاک عید
فروش عمده لباس عید – خرید پوشاک عید و نوروز

فروش عمده پوشاک عید نوروز

عید نوروز به عنوان یکی از بهترین فرصتهای فروش لباس، نیاز به یک استراتژی فروش بی نقص و بی اشکال دارد که اولین قدم این استراتژی فروش اینست که بدانیم چه نوع محصولاتی را ممکن است بهتر بفروشیم.

پس اگر مغازه دار یا بوتیک داری هستید که میخواهید برای عید 1402 آماده شوید، این مقاله برای شماست.

لباس های پرفروش فصل بهار (عید) 1402

اولین قدم برای این استراتژی فروش اینست که بدانید با چه فصلی طرف هستید و الزامات این فصل چیست؟ فصل بهار احتمالاً جذاب ترین و فوق العاده ترین فصل سال است و رسم و رسومات مربوط به عید هم موجب می شود که خرید در این فصل جذاب به یکی از اصلی ترین آیتم ها تبدیل شود.

فروش لباس عید

قطعاً به خوبی می دانید که در این فصل برای مردان می توانید لباس های متنوعی از جمله انواع تیشرت تا بلوز را بفروشید، همچنین معتدل بودن این فصل موجب میشود که یک کت بهاری یا یک سویشرت بهاری همیشه جزء الزامات کمد لباس در این فصل باشد. برای خانم ها این فصل گویا تبدیل به بی محدودیت ترین فصل سال می شود به طوری که شاید یک خانم را با یک لباس نخی و بسیار خنک در خیابان ببینید درحالیکه در طرف دیگر خیابان یک خانم با یک ست جین و بوت های بلند ایستاده باشد.

چه سبک لباسی بهار 1402 روی بورس و ترند خواهد بود؟

رنگ سال 2023 (1402)

رنگ سال در تمام دنیا، به سرعت روی فشن و لباس تأثیر می گذارد. خوشبختانه یا متأسفانه کشور ما نیز از مجموعه کشورهایی است که سعی می کند ترند ها را دنبال کند.

پخش عمده لباس عید
پخش عمده لباس عید و پوشاک عید برای نوروز

بحث اینکه چقدر می تواند این کار را انجام دهد و در این کار موفق باشد بسیار تخصصی تر از حوصله این نوشته است و در این مقال نمی گنجد. اما زمانی که بحث ترندها می شود شناخت این ترندها می تواند شما را در پروسه فروش بسیار یاری کند چرا که شما در واقع محصولی را موجود خواهید کرد که تبلیغات کلی فروش در تمامی برند ها و دنیا بر روی این محصول مانور می دهد. و در واقع شما جلو تر از بازار حرکت خواهید کرد. رنگ سال اولین مسئله ترندی هست که باید بشناسید: رنگ سال 2023 viva magenta است که قطعا روی پالت رنگی عید 1402 تأثیرگذار خواهد بود. این رنگ نوعی صورتی پر رنگ است که دقیقاً رنگ خاک جزیره هرمز است. از این رنگ در دکور خود غافل نشوید.

تیشرت های ترندی

هرچند که پوشاک آقایان همیشه تا حد زیادی طرفدار سادگی بوده است و لباس های اسپرت ساده همیشه جایگاه خود را در بین پوشاک آقایان داشته اند، اما از تیشرت های چاپ دار امسال اصلاً غافل نشوید.

فروش عمده تیشرت های ترندی
فروش عمده تیشرت های ترندی

به گزارش وبسایت trendspotter چاپ های بزرگ از ترندهای محبوب امسال خواهد بود. تیشرت هایی که کاملاً در تمام قسمت های آن چاپ داشته باشد، تیشرت هایی با چاپ های نوشته های بزرگ و تیشرت هایی با چاپ نام برند های بزرگ از ترندهای جذاب و پرفروش سال 1402 خواهد بود.

پترن چهارخانه

پترن چهارخانه حقیقتاً هرگز از بین نخواهد رفت و از مد نخواهد افتاد. اما امسال به طور ویژه ای به آن توجه شده است. در ایران نیز پیراهن های یونیسکس چهارخانه مدتهاست طرفداران زیادی دارد. از این نوع پیراهن ها در ویترین خود غافل نشوید.

شلوار گشاد همچنان ترندی و جذاب

زمانی که اولین بار ترندهای شلوارهای گشاد را دیدیم قطعاً یاد لباس های دهه 60 افتادیم و با خود فکر کردیم این ها قرار نیست برای مدت طولانی مد باشد. اما امروزه بنظر می رسد این ترند به این راحتی ها از بین نخواهد رفت و چه بسا هرچه می گذرد به محبوبیت آن افزوده میشود. امسال هم باید به شما اطمینان دهیم شلوار های گشاد از لباسهای پرفروش عید 1402 خواهد بود.

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد و نباید از ویترین خود حذف کنید:

تیشرت عمده
تیشرت عمده – پوشاک عید و سال نو

معمولاً عمر ترند ها بیش از سه تا چهار ماه نیست پس در کشوری که وضعیت اقتصادی و سطح رفاه مردمانش در امسال متأسفانه در اوضاع نابسامانی به سر می برد از لباس هایی که قرار است پایدار تر باشد غافل نشوید. لباس هایی همانند :

  • تیشرت ها و بلوز های ساده
  • شلوارهای تنگ
  • سویشرت های ساده
  • لباسهای لی

لباسهای لی گویی هرگز از مد نخواهند رفت. از روزی که کوکو شنل برای اولین بار از پارچه شلوار معدنکاران برای لباسهای روزمره استفاده کرد تا به امروز گویی این لباسها جای خود را در بین مردم هرگز از دست نداده اند. از لباسهای جین در ویترین خود به هیچ عنوان غافل نشوید از کت های جین تا حتی یک شلوارک زنانه جین، همگی گزینه های فوق العاده ای برای این فصل به نظر می رسند.

فروش عمده لباس جین
فروش عمده لباس جین – پوشاک عید

کالکشن عید 1402 شرکت تولید پوشاک اندیشه

شرکت تولید پوشاک اندیشه هرآنچیزی که قرار است ویترین بوتیک شما را کامل کند در محصولات خود گنجانده است! ما با تعقیب ترندها و در عین حال تلاش برای تولید لباس های درجه یک و پایدار همیشه در تلاش برای تولید بهترین انواع لباس ها بوده ایم. اگر مغازه داری هستید که میخواهید به بهترین شکل ویترین خود را برای عید 1402 آماده کنید، بازدید از ژورنال محصولات ما را از دست ندهید و جهت خرید محصولات با ما در تماس باشید.

برای خرید تک محصولات ما و پوشاک عید و نوروز به سایت فروش تک ما به آدرس https://atpo.ir/ مراجعه فرمایید.

مقالاتی که درباره پوشاک عید و نوروز شاید برای شما جالب باشد:

خرید عمده تیشرت مردانه با کیفیت و جدید

کانال و سایت خرید پوشاک عمده | تماس با ما

از کجا گرمکن و شلوار عمده بخریم ؟

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ انتشار: 30 دی 1401 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲