لباس آنتی استاتیک | طراحی ، تولید و فروش عمده

تولید لباس آنتی استاتیک نیازمند دانش و مهارت کافی و دقت فوق العاده ای است اما چه چیزی این روند تولید را ویژه کرده است…. با ما همراه باشید.

لباس آنتی استاتیک

فروش لباس آنتی استاتیک
خرید لباس آنتی استاتیک – پارچه آنتی استاتیک

لباس یا پارچه آنتی استاتیک چیست؟

به طور کلی الکتریسیته ساکن پارچه ها برای بسیاری از محیط ها ممکن است خطر آفرین باشد. بدن انسان تا 40000 ولت الکتریسیته ایجاد میکند.

آنتی استاتیک پارچه

کمترین جرقه ها برای محیط های نفتی یا محیط های مستعد انفجار ممکن است خطر آفرین باشد. علاوه بر اینکه مقدار کمی الکتریسیته ساکن باعث جذب پرز ها و…. به لباس می شود.

فروش لباس آنتی استاتیک

در بسیاری از صنعت ها این اتفاق یک فاجعه جدی را رقم میزند تا به حال به اتاق رنگ خودرو یا مرحله رنگ آمیزی خیلی از وسایل صنعتی فکر کرده اید که کمترین پرزی چگونه باعث می شود که رنگ آمیزی با خلل مواجه شود یا یک کار کثیف و غیر استاندارد را رقم بزند… لباس های اتاق تمیز نیز از دیگر لباس هایی هستند که با الیاف آنتی استاتیک تولید میشوند.

چگونه یک پارچه آنتی استاتیک میشود؟

از طریق فن آوری نخ ریسی کامپوزیت، می توان از مواد رسانای سطح فیبر استفاده کرد و از طریق لایه هسته مقاومت فیبر پلی استر خالص از ستون فقرات، عملکرد ضد الکتریکی قابل توجهی از فیبر است. پارچه آنتی استاتیک دارای مشخصات واجد شرایط استاندارد است.

طراحی لباس آنتی استاتیک

در گذشته لباس هایی که میخواستند آنتی استاتیک باشد، را صد در صد پنبه تولید می کرده اند اما امروزه این روش چندان پیشنهاد نمی شود و با فناوری های پیشرفته ای با اضافه کردن تارهایی از کربن و یا اضافه کردن موادی به لباس این آنتی استاتیک ایجاد میشود. باید دانست که پارچه های آنتی استاتیک مقاومت بالاتری را نسبت به دیگر پارچه ها دارا می باشد.

لباس آنتی استاتیک
قیمت لباس آنتی استاتیک

تولید یا خرید لباس های آنتی استاتیک ؟

قطعاً نمی توان یک نسخه کلی برای تمامی افراد یا ارگان ها و صنایعی که نیاز به این سبک لباس ها دارند پیچید. در بسیاری موارد خرید لباس های آماده آنتی استاتیک گزینه بهتری است چرا که در مواردی مثل لباس های اتاق تمیز و…. این لباس ها به راحتی به صورت آماده در بازار موجود می باشند و اگر حساسیت خیلی زیادی بر آن وجود نداشته باشد به راحتی می توان آنان را خرید.

این مطالب درباره خرید پوشاک هم ممکنه براتون جالب باشه!

ولی در بسیاری از موارد سفارش دوخت لباس های آنتی استاتیک ، گزینه بسیار بهتری بنظر می آید. بنا به شرایط محیطی کار شما و بنا به حتی رنگ های سازمانی لباس شما و آنچه از لحاظ فنی از یک لباس آنتی استاتیک انتظار دارید به راحتی می توانید آن را سفارش دهید .

آیا تمامی تولید کنندگان می توانند لباس آنتی استاتیک تولید کنند؟

قطعاً خیر، همانطور که تمامی تولیدکنندگان نمی توانند مانتو تولید کنند!! تولید هرنوع لباسی کاملاً بستگی به سبک کاری تولید کننده و همچنین تجهیزات آن تولید کننده دارد. حساسیت در تولید لباس های آنتی استاتیک از دیگر لباس ها بالاتر است و در بسیاری از موارد در کنار این حساسیت قیمت این نوع لباس ها هم حرف اول را می زند. اطلاعات کافی از این نوع پارچه و درک حساسیت این سبک تولید مواردی است که باید تولید کننده رعایت کند.

دوخت عمده لباس کار صنعتی برای کارخانه و کارگاه

شرکت تولید پوشاک اندیشه، یکی از بهترین گزینه های سفارش دوخت و تولید لباس آنتی استاتیک

شرکت تولید پوشاک اندیشه، با سابقه طولانی در دوخت انواع لباس های کار و لباس های تخصصی صنعتی، لباس های سازمانی و فرم و… چند سالی است که پذیرای سفارشات دوخت لباس های آنتی استاتیک می باشد . روند تولید در شرکت تولید پوشاک اندیشه برای هر سفارشی از تحقیق و بررسی نیاز های آن صنعت و یا سفارش دهنده شروع میشود و پس از طراحی محصول و انجام نمونه دوزی و تأیید توسط سفارش دهنده، سفارشها با نهایت سرعت آماده می گردند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سفارش دوخت لباس های آنتی استاتیک با ما تماس بگیرید:

 

5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ انتشار: 27 دی 1401 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲