شلوارک مردانه بصورت عمده از کجا بخریم؟

به جرأت می توانیم بگوییم شلوارک های مردانه جزء پرفروش ترین انواع لباس هاست. اگر قصد اضافه کردن این محصول یعنی شلوارک مردانه به ویترین بوتیک یا لباس فروشی خود را دارید این مقاله برای شماست.

خرید عمده شلوارک مردانه

ست تیشرت و شلوارک
ست تیشرت و شلوارک

مد شلوارک مردانه از کجا شروع شد؟

تا چند دهه پیش پوشیدن شلوارک برای مردان حتی در محیط خانه اقدامی کاملاً غیر مرسوم بود اما خیلی سریع شلوارک ها جای خود را به شلوارها دادند. جالب است بدانید تقریباً تا سال 1950 حتی در کشورهایی همچون آمریکا پوشیدن شلوارک در محیط های عمومی برای زنان و مردان ممنوع بود و حتی در بسیاری از ایالت ها جریمه نقدی داشت.

عمده فروشی شلوارک مردانه

در ایران نیز این نوع شلوارک ها شاید تا بیست سال پیش حتی در محیط خانه چندان مرسوم نبودند و یک تابو محسوب می شدند اما همانطور که دنیا به سوی پوشیدن شلوارک پیش می رود در ایران هم این نوع شلوارک ها خیلی سریع و با سرعت محبوب می شوند . امروزه برای ما ایرانیان، شلوارک ها به عنوان استایلی محبوب در خانه شناخته می شوند. پس اگر قصد اضافه کردن این شلوارک ها را به ویترین خود دارید درنگ نکنید!

عمده فروشی شلوارک مردانه
عمده فروشی شلوارک مردانه

موارد استفاده شلوارک های مردانه در ایران

اگر از یک در یک کشور اروپایی بپرسید در چه موقعیت هایی از شلوارک استفاده می کند؟ قطعاً پاسخ او تقریباً شامل تمام موقعیت ها می شود. حتی در مواردی شاهد اضافه شدن شلوار ها به استایل های رسمی هم هستیم. اما در ایران به خاطر بسیاری از محدودیت ها ماجرا قدری متفاوت است. موارد استفاده شلوارک مردانه در ایران تقسیم می شود به:

شلوارک های راحتی

شلوارک های راحتی که برای محیط خانه استفاده می شوند جزئی جدایی ناپذیر از لباس های راحتی می باشد. امروزه دیگر کمتر فردی هست که شلوارک های راحتی در کمد او یافت نشود. پس اگر هنوز شک دارید که فروش شلوارک های راحتی خوب است یا خیر؟ ما به شما اطمینان می دهیم قطعاً از بهترین گزینه های فروش می باشد.

خرید عمده شلوارک مردانه
خرید عمده شلوارک مردانه

شلوارک های ورزشی و باشگاهی

شلوارک ها علاوه بر استفاده راحتی آن، یکی از بهترین گزینه ها برای ورزش شناخته میشوند. انواع طرح های شلوارک های ورزشی و باشگاهی چه به صورت ست و چه به صورت تک، از بهترین گزینه های فروش لباس ورزشی می باشند.

شلوارک های اسپرت و رسمی تر

هرچند که همانطور که پیشتر گفته شد پوشیدن شلوارک در محیط جامعه و خیابان هنوز چندان جا نیفتاده است اما برای انواع سفر ها و همچنین برای یک سفر ساحلی از بهترین گزینه ها می باشد.

شلوارک عمده
شلوارک عمده

ست های تیشرت شلوارک و تاپ شلوارک

باید بدانید که ست های تیشرت شلوارک و تاپ شلوارک نیز در کنار شلوارک های تک، طرفداران زیادی دارند.

نکات مهم خرید عمده شلوارک مردانه

اگر قصد خرید عمده شلوارک مردانه را دارید نکاتی وجود دارد که باید به آنان بسیار توجه کنید تا خرید شما به یک خرید سود آور تبدیل شود و نه خریدی که باز در فروش آن به مشتری دچار مشکل شوید.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید قد و سایزبندی درست شلوارک ها است. باید بدانید که قد یک شلوارک باید به نسبت نیاز و دلیلی که آن را تهیه می کنید استاندارد باشد مثلاً شلوارک های اسپرت و رسمی تر قطعاً باید زیر زانو باشند شلوارک های ورزشی معمولاً کوتاه تر و بالای زانو طراحی می شوند و شلوارک های راحتی نیز هم در مدلهای کوتاه تر و هم تا زیر زانو طراحی می شوند که البته مدلهای زیر زانو آن از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

خرید عمده شلوارک اسپرت ورزشی
خرید عمده شلوارک اسپرت ورزشی

دومین نکته ای که قطعاً به عنوان یک دغدغه ذهن شما را به خود مشغول می کند طراحی این شلوارک هاست. طراحی یک شلوارک می تواند تأثیر مستقیم بر فروش شما بگذارد و شما قطعاً با اضافه کردن یک شلوارک با طراحی خلاقانه این فرصت را برای مشتری ایجاد می کنید که بین چندین فروشگاه که می تواند از آنان شلوارک را تهیه کند، شما را انتخاب کند. اگر قصد خرید عمده شلوارک مردانه را دارید این مسئله یکی از فاکتورهای اصلی است که باید به آن توجه کنید.

کیفیت دوخت شلوارک مردانه

سومین نکته که شاید مهم ترین نکته ها باشد کیفیت پارچه و دوخت شلوارک هاست. شما زمانی که با یک لباس روزمره سر و کار دارید که قرار است بسیار پوشیده شود باید بدانید کیفیت آن لباس و خصوصاً مقاومت آن در مقابل شستشو از مواردی است که روی اعتماد مشتری به شما تأثیر مستقیم دارد .

از کجا شلوارک مردانه عمده بخریم؟!

شرکت تولید پوشاک اندیشه با سابقه بیش از 25 سال سابقه فروش انواع لباس های راحتی و اسپرت، دارای ژورنال بسیار متنوعی از انواع شلوارک های مردانه است. برای ما کیفیت مهم ترین مسائل است و با طراحی های منحصر به فرد در زمینه شلوارک های مردانه گوی رقابت را از بسیاری از هم صنفان خود ربوده ایم.

شرکت تولید پوشاک اندیشه، روند تولید شلوارک های خود را از تولید پارچه شروع می کند و تمام مراحل طراحی و تولید زیر نظر متخصصان صنعت پوشاک انجام می شود . اگر قصد خرید عمده شلوارک مردانه را دارید بازدید از ژورنال های ما را از دست ندهید.

برای سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

سفارش دوخت شلوارک مردانه

اگر قصد سفارش دوخت عمده شلوارک مردانه را دارید ما پذیرای انواع سفارش های شما می باشیم و کافیست با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل به خرید تک محصولات ما با ما از طریق وبسایت های فروش تک به آدرس زیر در ارتباط باشید:

https://patanmax.com/

https://atpo.ir/

 

4/5 - (4 امتیاز)
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1402 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲