تیشرت جودون ، خرید عمده و سفارش دوخت

تیشرت جودون از محبوب ترین تیشرت ها در فصل بهار و تابستان می باشد.

اگر از جمله بوتیک دارانی هستید که قصد اضافه کردن این تیشرت ها را به ویترین خود دارید مقاله تیشرت جودون، خرید عمده و سفارش دوخت برای شماست.

فروش عمده تیشرت جودون

تیشرت جودون

خرید عمده تیشرت جودون

تیشرت جودون به چه تیشرتی می گویند؟

تیشرت های جودون به خاطر بافت لوزی شکل جودون که بر پارچه اعمال می شود به این نام مشهور هستند در واقع این نام اشاره مستقیم به بافت این تیشرت می کند.

انواع پارچه جودون

پارچه های جودون به صورت گردباف و معمولاً از سه الیاف پنبه، لاکرا و پلی استر تولید می شوند. ضخامت های پارچه های جودون متفاوت هستند که این ضخامت مربوط به نمره نخ به کار رفته برای تولید این تیشرت ها و همچنین تراکم بافت این تیشرت ها می باشد.

جودون پنبه

پارچه جودون پنبه به پارچه هایی می گویند که معمولاً بیشتر نخ به کار رفته در این نوع جودون از الیاف پنبه تولید شده باشد. یکی از رایجترین انواع جودون پنبه پارچه های صد در صد پنبه می باشد که بسیار راحت می باشند.

پارچه جودون پلی استر

اضافه شدن درصدی از الیاف پلی استر به پارچه های جودون باعث استحکام و خوش ایست شدن پارچه جودون می شود و خواص جودون پنبه را بهبود می بخشد. هرچند پارچه جودون صد در صد پلی استر هم تولید می شود اما این پارچه ها با ترکیب پنبه و لاکرا معمولاً خیلی بهتر می باشند.

پارچه جودون لاکرا

پارچه های جودون لاکرا طرفداران کمتری را دارد و معمولا درصد لاکرا در پارچه های جودون کمتر هست مگر در مواقع خاص. پارچ های جودون با لاکرا حالت کشسانی مطلوبی را ایجاد می کنند.

تیشرت جودون
خرید تیشرت جودون

انواع موارد استفاده تیشرت جودون

تیشرت های جودون یکی از گزینه های بسیار مناسب برای داشتن استایلی شیک و کژوال می باشد. تیشرت های جودون ماندگاری بسیار بالایی دارند و در عین حال ایست بسیار زیبایی دارن. پولوشرت ها از محبوب ترین انواع تیشرت های جودون می باشند.

پولو شرت

همیشه انواعی از لباس های مردانه وجود دارند که هرگز از مد نمی افتند پولوشرت های یا تیشرت هاا پولو یکی از این ها هستند. این تیشرت ها با جذابیت منحصر به فرد خود یک استایل کاملاً کژوال را برای شما ایجاد می کنند.

تیشرت های پولو به معنای واقعی شیک بودن را در یک استایل ایجاد می کنند.

تیشرت جودون تبلیغاتی

یکی از بهترین انواع تیشرت های تبلیغاتی تیشرت های جودون میباشد. این نوع تیشرت ها به خاطر ماندگاری بالا و خوش استایل بودن آن و همچنین امکان چاپ لوگو بر روی آن از محبوب ترین تیشرت های تبلیغاتی می باشند.

خرید عمده تیشرت جودون

شرکت تولید پوشاک اندیشه با تخصص چندین ساله خود در تولید پارچه و تیشرت جودون، افتخار به تولید یکی از بهترین جنس های تیشرت های جودون در کشور را دارد.

اگر به تیشرت علاقه دارید، شاید مقالات زیر را هم دوست داشته باشید:

تیشرت جودون باکیفیت

ما با دانش و تجربه چندین ساله خود در تولید انواع پارچه جودون بنا به نیاز بازار انواع تیشرت های صد در صد پنبه ، پنبه- پلی استر و پنبه- لاکرا و پنبه- پلی استر و لاکرا ، تولید می کنیم. این تیشرت ها از مرحله تولید نخ تا طراحی و الگوسازی و برش و دوخت توسط متخصصین کاملاً مجرب شرکت اندیشه تولید می شوند.

فروش تیشرت جودون
فروش تیشرت جودون

سفارش دوخت تیشرت جودون

اگر بوتیک دار یا فرد سازمانی هستید که قصد سفارش دوخت تیشرت جودون را دارید، شرکت تولید پوشاک اندیشه پذیرای سفارشات شما برای تولید این نوع تیشرت می باشد.

خرید پارچه جودون

اگر قصد خرید پارچه جودون را دارید می توانید برای خرید این نوع پارچه نیز می توانید به ما مراجعه کنید.

با ما تماس بگیرید

اگر قصد بازدید از محصولات عمده ما را دارید به ژورنال مردانه ما مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

برای خرید تک تیشرت جودون با ما از طریق وبسایت های فروش تک به آدرس atpo.ir و patanmax.com در ارتباط باشید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1402 تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲